خودروسازان آمریکایی به ایران می‌آیند
تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

اقتصاد ایران آنلاین- برداشتن تحریم خودرو اکنون تبدیل به آزادراهی شده که می تواند خودروسازان خارجی را به سرعت به ایران برساند تا از این بازار بکر استفاده کرده و علاوه بر تامین نیاز 75 میلیون ایرانی، بازار کشورهای اطراف را نیز پوشش دهند.

فرهاد به‌نیا در گفتگو با خبرنگار اقتصاد ایران آنلاین گفت: بعد از برداشتن تحریم های بین‌المللی خودرو، سرعت مکاتبات و رایزنی های از سوی خودروسازان خارجی برای حضور در بازار ایران بیشتر شده است.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان افزود: آمریکایی‌ها نیز متمایل به سرمایه گذاری در صنایع خودروسازی ایران هستند و البته اکنون تجربه خودروسازان ایرانی به نحوی است که اگر قرار باشد قرارداد جدیدی امضا کنند، حتما شرایط برد- برد را لحاظ خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تولید ایران خودرو و سایپا هم اکنون افزایش یافته است و بنابراین این دو شرکت توانایی تنظیم بازار خودرو را دارند و بنابراین اگر خودروسازان خارجی نیز با آنها جوینت شوند، حتما مردم محصولات ایرانی را بر خودروهای وارداتی ترجیح می دهند.

به گفته به نیا، اگر شرایط تولید با کیفیت در ایران فراهم شود، خودروسازان خارجی بیایند و تکنولوژی خود را به ایرانی ها منتقل کنند و در نهایت خودرو با قیمت و کیفیت مناسب وارد بازار شود، حتما بازار ایران را مدیریت می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 655
بازدید کل : 11541
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1